Tuesday, March 20, 2012

terkejut beruk...

ni citer panas....hahhaa gempak jer lebih.... sebelum memblahkan diri tadi saja log in blog... tengok follower dah bertambah sorang...hahhaa... so sesaja aku view, sekali....huhuhu.... malunya aku!!! boleh tak aku block jer dia????hahahhahhaa


serius aku malu.... blog ni seratus peratus blog merapu.... suka ati aku jer nak tulis apa... ikut mood! kalau rasa nak marah, happy, sedih macam macam lah lagi selalu aku citer kat sini.... tak pernah sekali kali aku citer kat wall.... huhuhu.... dan tak pernah jugak aku expose blog ni kat fb aku sdiri.... sebab musababnya aku malu kat diri sendiri... hehehehe...


blog ni jugak dah rasa macam diary aku... kekadang rasa macam nak private jer sebab banyak dok citer pasal diri sendiri.... pendek kata syok sendiri lah.....


so.... untuk semua follower aku.... hehehehe.... tima kasih bebanyak sebab sudi follow hehehehehe.... jangan expect yang lebih lebih ya... nanti korang semua hampa....kihkihkihkih.....



No comments: