Tuesday, May 22, 2012

Abby@Bilik 7....

tengok bilik 7 lagi.... Abby's turn.... comel jer Abby bertudung.... manis gituuuuuu yang tak manisnya kenapa nak salam salam lagi nga Richi tu.... huhuhu memang aku ortodok sikit tapi semua orang pun tahu batas pompuan nga laki kan???? moga nanti Abby amik iktibar kalau dia tengok balik Bilik 7 tu....


Abby nampak sweet kan???? bukan calang calang orang boleh jadi macam dia.... lepas satu satu dugaan tapi dia macam redha jer sekarang.... semakin matang orang kata.... kalau dulu memanglah dia meroyan gak sebab haknya yang mutlak kena rampas.... tapi bila dia putus nga Zul.... slow and steady pulak sekarang...


apa apa pun meh.... doakan yang baik baik jer tuk Abby nga anak anak......aminnnnnnnnn



11 comments:

Citarasa Rinduan said...

lamanya tak dengar khabar abby lepas norman nikah..

moga dia menjadi ibu dan seorang wanita muslimah...

pinky said...

aminnn...

Ardini Izzati said...

Bertudung lebih manis kan :)

pinky said...

hehehe....kan???

pinky said...

hehehe....kan???

zOeY zAu YaH said...

byk dugaan dia kan.smoga dia trus tabah.

Falsya said...

kan..byk dugaan aby nieh..sweet sgt bertudung..

Myra Jay said...

Memang cantik sangat Abby bila bertudung ni :)

pinky said...

zOeY zAu YaH: kesian kat dia... tp msg2 dah ditentukan sejak azali...

pinky said...

Falsya: klau diri kt tempat abby....xtau mcm mn...

pinky said...

Myra Jay: yup...makin cantik...