Saturday, May 19, 2012

bola o bola....

malam ni bola.... hahhahahha semalam kat fesbuk aku chat nga sorang mamat ni..... tanya pasal bola sebab serius aku tak tahu.... sengal betul..... dibantainya aku!!!! cissssssssssssssss


kekdahnya....sakit pulok ati aku.... macam mana aku boleh tak tahu nih???? tak tau langsung pasal piala FA....hahahaha.....sebab 2@3 ari lepas kat Hotfm pasal MU nga MU City tu.... hahahha ingatkan tengah piala dunia.....wakakakakakakaka....


apa apa pun untuk games malam ni..... harap harap klate dapat jadi juara lah sebab ramai weiiiiiiiii aweks klate turun..... biar berbaloilah mana mana yang datang..... me??? layan kat tv jer malam ni sambil ngusha awek awek klate yang aku kenal hahhahahhahaa!!!!


balik kerja karang nak p beli twisties nga air milo bekalan malam ni.... baru syokkkkkkkk.....hahhahahhahhahaa layannnnnnnnnnnnnnnnnnn



4 comments:

kakchik@ella said...

KC lagi la tak ambek tau psl bola. hehehe

pinky said...

hahhahaaa...sama ler kita.....

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

akak pun tak tau sbb tak minat bola kiki

pinky said...

huhuhu...gang lah kiter...