Wednesday, May 16, 2012

Selamat Hari Guru....

oh no........... macam mana aku boleh tak ingat langsung ni???? why??? i'm lost my memory!!!!


alkisahnya.... tadi kat fesbuk semua duk wish pasal hari guru.... so, akupun gatal tangan nak wish jugak..... so aku starting list semua cikgu cikgu yang pernah jadi guru kelas dari standard 1 sampailah ke upper six.... masa tengah list tu pikir punya pikir memang aku tak ingat langsung sapa guru kelas aku masa darjah 2 dengan 3... jenuh pikir sampai ke sudah tak ingat....


aiseymen..... dah tua sangat kot aku.... terpaksa terima kenyataan :p... tak pelah yang penting aku tetap ingat semua jasa cikgu cikgu yang penah mengajar sampai aku jadi orang hehehhehe bukan jadi beruk mat yehhhh....


so..... sempena hari guru ni.... sekali lagi nak wish selamat hari guru pada semua guru kat dunia ni.... thanks so lot !!!



4 comments:

Falsya said...

sama la..bile tgk fb baru tau ari nie ari guru..hehe..

pinky said...

heheheh....beruntung jadi cikgu selamanya akan dikenang oleh anak muridnya....

Anonymous said...

biasalah dh lama kan mesti ada yg kita lupa punya hihi..

pinky said...

hahhaha... tulah tapi until now xingat2 lagi....:p