Wednesday, February 27, 2013

bateri....

sengal... alarm keta tak de bateri... dah lama dalam sebulan dah kot.... tapi sampai sekarang tak tukar tukar bateri lagi... malas gegiler nak g kedai beli bateri.... plus tak tau kedai biasa ada tak jual bateri alarm macam ni??? hahahaha... alasan terbaekkkkkkkk....


sekarang duk pakai kunci spare... masalahnya kunci spare tu.... plastik pun tak buka lagi... hahaahha dulikkkkkk..... kekadang malu kat diri sendiri bila orang tengok kunci tu.... kita punya perangai kalau keluar jenis buat kuar siap siap kunci keta.... sebab pernah jadi lupa nak bawa kunci sampai dekat keta terpaksa naik balik... kalau umah bawah bawah tak pe jugak... ni tingkat 12 okayh!!!!





9 comments:

Falsya said...

kunci spare aiii lagi la..hilangggg..hahaha

Nory Zoulkefle said...

haah lah terlupa mane nory letak kunci spare...
mattii cmni...huhu

Aida the Pinky said...

haha..kite pkai dua2 kunci..
tupon dah lama sgt..tp bateri xabis2 lg..

Hasrina said...

kedai jam biasa ada bateri keta.kita pernah buat rm12 kot

nazeef nazeem said...

salam...saya pernah, time hujan lebat..bateri kong..ambik kau..kuyup...follow me back ya....

ieda immi said...

ekekek akak kalau bab spare nie suami lah .. akak memang x pandai huhu

intanfirdaus247 said...

jkak intan selalu lupa kat mana kunci spare taruk..aiyak

nea lopah said...

selamat dari terkena hujan ni. Tinggi nye umah dik oiii. Akak yang porch depan umah ni kalau dh duk dlm kete nk masuk balik ambik brg pun dh merungut...ehehe

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

kunci spare???nak balik tgk la nanti ader ker x..dh lupa smpan mana hihihi