Monday, February 18, 2013

haluuuuuuuuuuuuuuuu

selamat pagi semua......... wah gituuuuuuu orang cuti kita pun cutilah sama.... kihkihkihkih..... ada yang rindu tak??? wakakkakkakakkaa.... mintak maaf ya pada sesapa yang masuk sini tapi tak de entry baru.... kihkihkih.... kita malas bebenornya nak menaip....kihkihkih....


cuti CNY ari tu balik kampung.... tahun ni tak sangkut dengan jamm sangat... sebab kita balik malam CNY.... so dah ramai yang balik kan??? datang balik sini pun masa orang tak abis beraya lagik... so tak delah jamm jer jalan... ingat dulu pengalaman sangkut dalam jamm 23jam nak balik kampung.... tak sanggup nak bayangkannya sekarang!!!!


ehhhhhh entry jadi merepek repek pulak kan??? idea ke laut semua.... nanti nanti kita story mori lagi ya....bye.........

7 comments:

Falsya said...

patut la dh lama xketemu..ececeh...;)

❤Kamsiah❤ said...

salam kenal miss pinky..:)

Hasrina said...

syok dapat ang pow yeaaa

Cik Syida said...

samalah kita.. Tapi kali ni kte balik naik bas, Tak delah nak meroyan sangkut dalam jem. Hehhehe

ieda immi said...

merepek pun merepek lah dik ekek janji ada entry ! ;)

nea lopah said...

seronok bebenor bercuti..smpai bebelog pun cuti.

intanfirdaus247 said...

selamat pagi pinky...:)