Wednesday, February 9, 2011

bilik aku daaaaaaaaa.....

Ni aku nak expose bilik aku....yalh kalau aku xbuat siapa lagi nak buat kan...xkan housemate aku nak curi2 expose....xpun xkan ma aku nak tolong, komputer pun dia xreti daaaaaaa...

Ni langsir bilik aku mmg 100% kerja tangan aku...mmg aku jahit sendiri tapi jahit tangan jer sbb xde mesin jahit mcm mak cik aku...kalaulah mesin jahit tu murah nak je aku beli sebiji letak kat umah sewa aku...bila free2 boleh gak aku belajar jahit...alah bukan sshnya pun tahu basic InsyaAllah boleh ler...lagipun aku sll tolong mak cik aku dulu dia just jahit lepas tu jahit tangan mmg totaly pas kat aku...bukan stakat baju aku baju2 sepupu sepapat, sedara mara semua campaknya kat aku...lagi satu dulu dia suka jahit baju aku lambat2...esok nak raya malam baru siap hampes tol....

Nampak mcm best x tempat aku tido ni?? Huhuhuhu....mmg best tahap cipanlah sampai aku terbabas banyak kali dah...ingat pkl 6pagi skali pkl 8 daaaaaaa....ni semua sbb tido syok gila babas plus gelap gila sbb aku ttp tingkap nga plastik smapah hitam tu...mmg terbaeklah....

Comel x dinding aku??hihihihihi....saja jer aku nak snap gak...tu dinding penyewa lama yang buat...tapi quite nice kan??? aku suka sangat sbb dia creative xmcm aku xtau nk buat langsung....pas tu aku sengaja nak sakitkan tengkuk amik gambar mcm tu...jangan marah k....peace...

No comments: