Wednesday, February 9, 2011

laser.....



Tiba2 jer aku nk story pasal laser padahal dah xrelevan dah skrg...al-maklumlah musim bola dah abis....Julia Perez mesti gelak sakan kat aku ni....lantaklah

K...sbenarnya gambar ni dah lama...dlm 2@3 minggu lps games tu lah...aku nga my soulmate g uptown saja cuci2 mata...kat situ kebetulan ada org jual laser ni....mak oi mahal tu...byknya duit korang beli laser masa games bola ari tu....tiket bola pun aku dengar dah naik harga...tambah lagi beli laser mmg korang banyak duit lah....meh pinjam skit...nk buat tampal gg...sbb aku tgh sakit gg ni...simen tercabut daaaa...

Tapi masa aku snap gambar tu aku tgh gemuk giler...cuba tgk jeans aku tuh....ketat mak oii....tapi masa tu xsedar diri lagi...mkn xcontrol lagi....the best part malam tu aku p melantak nasi lemak kat PJ lagi....tapi yang betul2 buat aku sedar diri aku mmg kena diet ialah masa aku nak kangkang naik motor xboleh siap selipar vincci aku terpelanting...hahhaha...lepas tu baru aku sedar diri....kuakuakuakua....

No comments: