Tuesday, February 8, 2011

no more pic today....

Sori bebanyak sbb gmbr msh kat dalam hand phone so xboleh nk upload gmbr msk blog sbb utamanya...aku xbawak card reader dari semalam...mmg xingat langsung...lagipun handbag aku mmg dah berat gila dgn sgala reta moisturizer sbb yang aku tinggal kat surau dah kena kebas dek malaun mana tah...so skrg aku duk mgangkutlah moisturizer ni ari2 sbb aku xde yang lain dah....nampak gayanya petang karang kena singgah guardian beli yang baru xpun aku nk survey kat Giant ada x yang murah2 sbb aku just pakai untuk tempoh yang sekejap...dalam 2jam xpun 3jam tu pun kira lama gila dah kalau smpai 3jam...tapi kalau xpakai lgsg mmg muka aku mcm malaun yang curi moisturizer aku lah kot...

So nak x nak kenalh p beli jgk...tu belum lagi kira compact powder aku yang dh tinggal kat tepi2 jer....aduhhhhhhhhhh duit lagi...dahlah bulan ni aku kopak betul...

No comments: