Saturday, February 19, 2011

Muhammad Haikal Harris.....


Rindu giler kat budak kecik ni.....kecik ker??hahahahahahhaa...klau korang nak tahu ni ari pertama buat balik umah lepas dia lahir kat hospital besar Kota Bharu...dia mmg special sampai kena lahir kat KB...abg nga kakak dia lahir kat spital biasa kat Pasir Mas jer...

Mmg sejak kakak ipar aku preggy lg dia dah bagi masalah huhuhuhu...kluar masuk spital ampang jer seingt aku...yelah kisah ni dh lama skrg pun umurnya dah 3thn lbh...

Dahlah dia lahir betul2 jatuh pada ari cristmas kira ni hadiah cristmaslh....ingt lg ms tu kat umah kitaorang tgh happening sbb ada majlis tunang abang aku....dia pula nk kuar jugak time tu sudahnya xsempat aku nk siapkan barang hantaran abg aku yg nak bertunang tu....

Lahir2....amik kau....5kilo...huhuhu...tu yang besar gedabak mcm budak umur 5bulan tu padahal umur dia kat gambar tu xsampai pun lagi 48jam....dr. smpai amik dia buat ujian diabetis, jantung etc lh...mmg kelakar...aku ingt lg bila aku tgk dia aku tekan dahi dia sbb nk tgk gemuk bengkak ke apa...hahahahaha

Mmg hadiah terbaeklh....smpai skrg xblh cakap lagi....hehehehe...

No comments: