Tuesday, February 8, 2011

lama sudah....

hai...lama sudah aku x hapdate blog ni....al maklumlah bila penyakit malas ni datang nak tengok computer pun malas...p/s:aku xde lappy...kesian kan??kua kua kua....di alaf baru semua orang pakai lappy aku jer yang xde mmg kelakar tahap cipanlah. Bukan apa kat opis ni masa free aku lebih banyak daripada masa keja so aku rasa laptop bukan jadi priority aku skrg...tapi kalau sikit masa lagi keja aku menimbung sampai nk on fb pun xboleh mcm aku keja kat PLM dulu mmg wajib lah aku beli...

Sekarang klau suruh beli mmg x lah...gila buang duit jer kat opis pun sampai aku dah cemuih ngadap pc aku ni...balik umah nak ngadap lagi?muntah badang lah aku nanti....tapi sapa2 yang ada lappy mmg lah nmpk stylo....stylo ker?lantak koranglh nak pk apa...aku xpeduli...dah ada benda free buat apa aku nk buang2 duit beli laptop n byr monthly broadband...kan??(Ni aku mention buat masa skrg bkn tuk slamanya..tp kalau dlm ms skrg aku dapat duit tersepak...mmg aku beli lh lappy satu...huhuhu)

No comments: