Tuesday, February 8, 2011

CNY punya pasal....

Aduyai....CNY punya pasal aku kena stay dlm bus 16jam....mak oi mmg tension gila yang pelik nya jamm bukan cina nak raya...melayu yang duk menumpang skaki....sumpah baik naik flight dari buang masa naik bus....buang masa, buang tenaga, buang cuti aku yang xseberapa tuh....

Bukan satu tmpat je jamm xsilap aku 4tempat kot....tensionnya tidur rasanya dah lama gila tapi bila bangun still kat tempat yang sama... mahu xmendidih aku dibuatnya...itu belum lagi nga kerenah driver bus yang bhenti lama gila masa kat tol Bentong....sakit ati aku dibuatnya....passenger pun apa lagi amik kesempatanlah merokok, buang air kecil, air besar mcm2lh....aku bukan apa kesian orang yang duk menunggu aku dari pkl 9 lbih sampai ke pkl 1.30am kat Putra tu...klau xlibatkan orang xpe lagi ni dh menyusahkan orang aduyai...pas tu esok paginya nak kena keja lagi....mmg harulh...

Masa tengah jamm gila2 tu xde pula aku terpikir nak snap gambar...mesti boring baca blog tanpa gambar kan? sori ler berbanyak....video aku amik tapi xbawak card reader pula nak transfer...

By the way....balik kampung mmg enjoy lh smpai diet aku ntah ke mana...haru gak....perut dah rasa naik balik....bayangkan masa aku balik jeans aku longgar jer tapi bila balik sini ketat amik aku...huhuhu....mana taknya balik kampung kerjanya makan jer memanjang....smpai nak balik naik bus pun ma aku siap tapau nasi nga ayam goreng lagi....hehehehe...

So mcm na nak diet ni?terbang abis usaha aku sbelum ni....so start ari ni kenalah balik menjayakan misi...dan kenalah p beli oat balik keja ni kat speedmart 99...sbb kat kedai tu jer murah...

No comments: