Saturday, February 19, 2011

think positive.....

Y??? dari semalam duk bergerak-gerak....dahlah belah kiri.....org kata kalau belah kiri ni negative side jer...takut aku dibuatnya....harap xde apa2 lah...

Tapi smlm ma aku call bagitahu benda yang aku xtau nak klasifikasi hal tu benda baik ke buruk...sbb klau nak ikut xde kena mgena langsung nga diri aku...tapi entahlah....tapi ma aku terasa gila2 sbb dia pikir dia tu mak, lps tu pinjam harta anak dia....spttnya dia kena tahulh sebabnya...tapi side aku pula, aku pikir ma tu still diaorang anggap org luar tu pasal dia xnak citer....

Worried gak....sbb mesti problem besar kalau tak denya nak datang jauh2 mcm tu....lagipun datang mengejut mmg buat org tertanya-tanyalah....ntahlah harap xde benda buruk macam yang aku tengah pikir skrg ni....no no no.....

Lagipun ada 3 orang kat sini xtau sapa punya kes....jadi aku buat2 xpikir sangat pasal tu...biarlah nanti esok2 mesti tahu jgk....lagipun tu hak dia untuk kunci mulut dulu sbb dia pun xtgk nga mata kepala sendiri lagi masalah tu....kan bercerita beria-ia padahal hal tu xde lah besar sangat pun....so think positive k.....

No comments: