Wednesday, February 9, 2011

dapat angpow....

Ari ni my boss baru msk opis...so ari ni pun kitaorang dapatlh angpow...warna merah menyala lagi....sama warna dengan baju kak redmummy.... tapi yang sadisnya isinya pun merah gak...berapa keping tu xyah lah citer yo dok?kihkihkih...
Amik kau...bersepah-sepah akunyer drawer....

Sekarang dah lunch hour tapi penangan quaker oat yang aku santap pagi tadi kenyang sampai skrg...bagus betul dapat makan quaker oat...blh kurangkan kolestrol, blh kurangkan berat badan, blh kurangkan melantak nasi sbb bila aku makan mmg kenyang sampai ke tghari lah...

Al-maklumlah ari tu masa balik kampung aku mlantak xhingat...huhuhu...udahlah tali skppingnya xdibawa balik olehku...mmg menternak lemaklah aku dalam 4ari kat kampung tu...kejap kejap makan...mmg makan jelh keja aku masa duk kat kampung tu....

mahunya xtergoda bila tengok ayam cengini????

Mmg out langsung diet aku...nga kueh teow rebus lagi, buah jangan citer ler...berbakul2...kerjanya melantak jer dari celik mata sampai tutup mata...
Ni...gambar hiasan...kahkahkahkah....

No comments: