Thursday, August 25, 2011

dasar pemalas....

ya aku mengaku memang aku pemalas...so what????


hahaha....gempak jerrrrrrr.......sorilah semua aku memang malas betul nak update blog lately ni.....padahal korejenya idaklah banyak sangat....hehehehehe...


tapi aku notice...... penyakit pemalas aku ni memulanya berpunca daripada rasa sakit gigi yang aku tanggung tu....hahahhaha...boleh??? suka ati lah kannnnnnnn


sebenarnya gigi aku tu okey jer pada mulanya....tapi sebab sayang duit konon.....last last aku yang rugi...... memulanya gigi aku tu simennya tertanggal....so sepatutnya aku p simen balik jer.....tapi boleh aku tahan berbulan bulan semata nak balik buat kat kampung.....aduyaiiiiiiiiiiiiiiiiiii


masa nak start puasa tu...... gigi tu patah pulok dok..........huk alohhhhhhh.....nyusahkan aku jer...... tapi tahan lagi....tapi dah pikir kopaklah aku kali ni....udahlah gigi geraham.....kalau cabut aku makan macam mana????mak oiiiiiii sayangnya gigi...dari elok elok ada aku tak jaganya betul betul.....hishhhhhhhhh nyesal sungguh.....


pertengahan puasa ari tu.....aduyai dia start sakit dah......tak menahan aku posa posa ni.....nak tak nak kena gak g dentist....wat to do.....sendiri cari penyakit......


ingat nak g dentist kat Subang Perdana......aduyai jauhlah pulok.....my bf pun tak sanggup nak antar bila aku tanya kat sms....hissshhhhh angin tol....aku dah lah sakit gigi dah beberapa ari....rasa tak sanggup dah nak biar macam tu jer.....


kawtin kawtin dia datang opis aku kitaorang g dentist kat Damansara Utama jer..... bayangkanlah tempat orang kaya ni berapa dia cas aku.....hishhhhhhhh rasa nak hantuk pala kat dinding......huk alohhhhhhhh


sampai sampai klinik tu Dr tak nak buat terus sebab dia ada  appointment lain.....tapi dia cek dulu gigi aku.....sebab dah patah sikit dia macam cuak nak cabut gigi tu huhuhuhuhuhu......takut gigi tu hancur bila dia pakai player hahahhaa.....kalau dia cuak aku 1000x cuak weiiiiiiii


masa tengah tunggu tu aku rasa macam nak buat jugak kat Subang Perdana.....sebab aku pernah cabut dulu 70henggit jer.....tapi biasalah xdapat jugak huhuhuu


tunggu punya tunggu sampai gak turn aku.....Dr tu duk takut takut kan aku.....dia macam tak nak cabut jugak gigi tu.....takut jadi apa apa....siap suh aku amik ubat tahan sakit nga antibiotik lagi.....huhhuhuhu....batal posa aku ari tu.....


udahlah aku ni spesis tak boleh makan ubat.....nak makan 2biji ubatpun amik masa sampai 15min.....buat malu jerrrr


last last cabut jugak gigi tu.....hmmmmmmmmmmmm Alhamdulillah.........


p/s: Dr tu tak peramah weiiii bagus lagi Dr kat Subang Perdana tu.......wakakakakaka....

No comments: