Tuesday, August 2, 2011

pagi giler....

assalamualaikum.....


macam tak percaya ari ni aku sampai opis dalam pukul 7.38 minit pagi.....awal giler tu.....tak penah penah sampai opis time cam tu.....selalu paling awalpun pukul 8....tapi sebab yang satu tu....terpaksalah aku berkorban....semoga semua pengorbanan itu berbaloi....


kalau nak diikutkan mampus aku tak kan naik opis time time macam tu....takut siot........ada hantu tu opis aku....berapa orang dah kena....masa awal awal dulu pun aku kena....cuma nasib aku tak tahu bunyi tu bunyi benda alah tu nak kacau aku.....ingatkan bunyi biasa biasa jer....bila my opismate buka mulut baru tahu tu bunyi tuttttttttttttt......


seram memang seram......nasiblah kan kalau dah cina bukit ni tak nak pindah terpaksalah duk jugak kat sini....

No comments: