Friday, August 12, 2011

nak citer wehhhhhhh

semalam sebelum tido aku buat rutin jaga muka.....hehehehehe muka duk macam ni jugak.....tak da haih nampak makin lawa ker comel ker cute ker.....tetap sama macam dulu gak....kihkihkih......ok....tengah nak picit serum safi rania....tekan punya tekan tak maunya dia kuar.....sampai aku pakai 2 tangan nak tekan benda alah atas tu....padahal selama ni pejam mata pun boleh....huk alohhhhhhhh nyusahkan aku betul.....


tekaaaaaaaan tekaaaaaaaan tak mo gak kuar.....aku dah angin sikit......maklumlah angin selalu terlebih dalam badan.....ingatkan terlekat ke apa......betul betul tak puas ati.....sebab aku pikir ada banyak lagi isinya sebab botolnya pun berat wehhhhhhhhh......


sekali aku buat buat try buka penutup kat bawah tuh.....mak aihhhhhhhhhh tipah tertipu rupanya.......selama ni aku ingat isi serum tu ada dalam botol tu.....rupa rupanya kosong....habuk pun tarak.....serum tu ada sikit kat tempat tekan tu jer.....kedekut tahik idung masin betul.....rega sampai 30henggit isi sikit nak mampus..... buat penat jer aku duk promo kat sini.....aduyai hampeh betul.....


nasiblah serum ni bagus....mahal pun pejam mata jer....rasanya macam nak tukar pada Syahirah Iffah jer.....dah sah sah serum dia 1 botol.....buktinya ada kat hari ini dalam sejarah ni......


tapi kalau dah rezeki aku tu....rezeki jugak kannnnnnnnnnnnnnnnnnnnn......tetiba housemate aku offer serum yang dia punya.....dia tak boleh pakai sebab naik jerawat.....huhuhu...save duit aku.....tima kasih daun keladi ya....kalau ada lagi bolehlah bagi.......huhuhu.....


No comments: