Friday, August 5, 2011

raya!!!!

puasa baru 5 ari....tapi kelengkapan raya semua dah setel......hishhhhhhh manusia manusia......macam tulah....ikut nafsu.....


dari baju sampai ke kasut semua dah ready.....tapi kita tak tahu kuasa Tuhan kan???? manalah tahu tak sempat nak sambut raya ker......


harapnya aku diberi kesempatan itu....


serius tengah pening pala sama ada nak beli ke tak baju readymate ni.....hishhhhhhh rasanya tak kot...tapi nafsu macam biasalah nak......aduh....tengok keadaanlah macam mana....


kalau ada rezeki Tuhan nak bagi alhamdulillah jugak.....mintak mintak ada rezeki....

1 comment:

kakchik@ella said...

Pinky, beli baju tak membazir dik. tak da expired date. Kalau hati dah berkenan dan asalkan tak melampaui batas poket .. beli je le. "Reward yourself" kata org. Lgpun raya setahun sekali, kan .. Hihi.

BTW Pinky, yg biru tu dtg merah dan hijau. Cantek sgt-sgt .. Materialnya ialah chiffon silk. Dok atas badan kita tak rasa tau dik. Kalau nak, KC boleh pos. Email kat KC info eh. Nnti KC bagitau berapa harganya. Email KC : kakchik_ella@yahoo.com