Friday, August 5, 2011

puasa kelima.....

Alhamdulillah.....hari ni dah masuk hari kelima berpuasa.....cepat benar masa berlalu......dua tahun lepas masa bulan posa cam ni aku berpuasa kat subang perdana....tahun lepas pula aku berpuasa kat ampang tahun ni???? kat damansara pulakkkkkkk......


cepat betul masa berlalu.....masa dalam bulan puasa kat subang.....tak pernah terlintaspun aku akan berpuasa sebulan kat ampang.....macam tu jugak masa duk kat ampang.....semua ni ketentuan Tuhan......kita hanya mampu merancang.....Tuhan jugaklah yang menentukan segalanya....


tahun depan tak pasti lagi destinasi mana aku akan berada.....eh eh...kenapa ayat macam skema giler ni????hahahahaha......


harap harap puasa tahun depan akan jadi yang lebih baik daripada tahun ni.....semoga aku diberi kesempatan lagi.....amin....

No comments: