Friday, August 12, 2011

roti jala....

sana sini duk tengok dan baca pasal roti jala....mak aihhhhhhhhh terliur betul rasa ati ...kihkihkihkih......

nak makan jugak.....lagipun tahun ni tak makan lagi..... dari mula puasa sampai ari ni tak sentuh pun lagi roti jala ni.....bukan tak de jual kat PARAM....ada.....masalahnya nampak macam tak sedap....wakakakakaka....terror tak aku???? boleh tahu sedap ke tak dengan tengok jer....hehehehehe......

lagilah bila aku tengok my friend punya buat roti jala......aduh rasa nak makan jer gambar posting dia tu....hahahhahaa.....rajin betul dia masak......aduh....ketupat sotonglah.....my peberet tu.....tapi apa daya dennnnnnn nak masak tak reti tunggulah kalau kalau terjumpa kat PARAM nanti sure aku beli wehhhhhhhhh.....

aduyai......lemah betul aku bab bab masak ni..... kalau dulu aku rajin masuk dapur tak de lah jadi macam sekarang ni.....ya dop????




No comments: