Monday, August 15, 2011

harga cekik darahhhhhhhhh

semalam sebab keluar perabiskan duit.....so kitaorang decide nak bukak puasa kat luar..... sebab 2 member aku tak semayang Asar lagi so haruslah cari kedai yang dekat dengan masjid kan.....


so....destinasi pilihan Sambal Hijau kat Sungai Penchala.....ni bukan pestime kitaorang pergi dah banyak kali jugak....selalu reganya not bad tak cekik darah macam semalam......huhuhu......mahal giler..........


tahu tak harga ikan keli bakar sampai 5henggit????? mahal giler.....terkejut beruk member aku.... harga cekik darah betul....janganlah melampau sangat bulan bulan puasa ni.....tak kanlah seekor ikan sampai 5henggit....to muchlah kalau ikan keli tu besar ikan siakap tak pe jugak tapi yang adoooooooooooo






nampak tak tangan tak puas ati kawan aku tu???? hahahaha......nasi seciput nga ketang dan tempe serta ikan bilis yang hidup segan mati tak mahu....rega???? campur lah sendiri kalau dah ikan keli pun cekik darahhhhhhhhh





hahhhhhhhhhhhhhh ni pinggan aku.....ayam seketul yang dipotong cute miut tu 3henggit......memangpun ayam rega rate tu sekarang kannnnnnnnnnn tapi rasanya tak delah se'cute' ayam ni......tak pelah redha jer lah....dah kedai ko....suka ati ko lah nak letak rega berapa kannnnnnnnnnnnn


nasi seciput tu rega RM1.50 dan ketang yang ala ala tu pun sama rega nga nasi....cuba tengok pinggan aku space banyak lagi kannnnn.....kalau aku amik penuh pinggan tak tau berapa aku kena cas.....mahunya aku kena ikat perut dalam 3ari kotttttttttttttt






antara yang termurah kat kedai cekik darah semalam......pelik bin ajaib betul.......kawan aku mentakdarah nasi penuh pinggan nga sayur air plus ayam.....xsampaipun sepuloh henggit....tapi yang dia anginnya........... sambal belacan yang dia amikpun kena cas sampai 0.50sen.....huhuhu.....tak pernah lagi makan kat mana mana kedai sambal belacan ni kena cas.......






nilah sambal belacan yang kena cas tu.....hahaha padahal makan pun tak abis.....tengok ni...........






ada lagi secoit....hahahaha....paling best member aku ni tak puas ati....masa kat kaunter bayaran dia tanya kena cas sambal belacan......hahahahaha lawak betul..........walaupun aku angin giler nga rega sepinggan nasi aku semalam tu tapi idak lah sampai aku p tanya masa kat kaunter tu.......... cuma aku tunjuk protes dengan cilok tisu kat kedai tu banyak banyak buat balik umah......sakit ati punya pasal.....huhuhuhu............



















walaupun semua tak puas ati harga cekik darah..........tapi semua tunjuk muka ceria.......pelik bin ajaib betolllllllllll

No comments: