Friday, April 20, 2012

apa yang penting???

kita selalu seronok baca gossip tentang masalah orang.....hahhaha aku pun....dasyummmmmmmmmmm....


kadang kadang baca untuk tahu, amik pengajaran and so on.... tapi banyak untuk nak tahu apa perkembangan hahahha..... macam kes Rita&Aidil.... aku baca dan nak tahu perkembangan kes.... tapi tak penah harapkan pengakhiran yang sebegini..... tapi deme yang hadap masalah tu.... yang tahu hal sebenarnya.... kita sekadar baca kisah mereka tak tahu apa yang berlaku dalam hal rumahtangga mereka....


kita tahu cakap.... macam tu macam ni.... ya semua idea kita bernas, boleh dipakai, logik... sebab apa??? sebab kita dalam situasi yang waras... boleh berfikir dengan betul, tepat dan logikal.... tapi kalau deme yang tengah ada masalah???


hmmmmm.... pikir pikirkanlah.....



5 comments:

Anonymous said...

utk tmbah pengetahuan...naikan traffic blog....peace!!!

Falsya said...

kesian rita ngan aidil kan..

pinky said...

tulah...kesian sgt...dgn anak 2...tak matang betul mamat tu...

zOeY zAu YaH said...

bila ada masalah kita akan tertekan,emosi tak stabil dan fikiran celaru..so ssh nak buat keputusan yg waras kan..kes rita n aidil tu x tau nk ckp apa..tp rasa lbh kesian kt rita.

pinky said...

zoey: tu lah pasal...jgn kira pasal umur...pk pasal tanggungjawab...kesian kat rita dgn ank2...