Wednesday, April 4, 2012

Secretary weeks!!!

yuhuuuuuuuuuuuuuu dah masuk bulan 4 kan.... cepat benauuuuuuuuuuuuu masanya berlalu.... pejam celik pejam celik dah nak masuk pertengahan tahun jugak... so aku nak bagi ucapan sikit... posa tahun lepas dah abis ganti ke belum???? me??? alhamdulillah....


okayh... masuk bulan 4 mulalah teringat projek makan makan.... hahhaha siot jer.... dulu dekat opis lama kalau secretary weeks diaorang celebrate... ehh aku bukan secretary!!! bukan bukan bukan.... tapi yolahhhhhhhh berapa kerat jer secretary kat satu satu opis yo dok??? so kalau nak celebrate dalam 4@5 gitu mestilah tak happening... so staff staff pompuan ramai yang HR invite..... and aku salah sorang yang di-invite hahahhaha.... apa lagi makan makan tak kan nak tolak kannnnnnnnn


tapi tahun ni tak mungkin lagi nak diraikan pada minggu sectary nih.... sob sob sob.... sedih bebbbbbb tak de sapo lagi nak belanja makan.... dulu kat opis lama asyik makan jer.... staff baru masuk makan, staff dah confirm makan, staff nak belah pun siap belanje makan lagi.... hahhahaha ko hado????


masa aku keja situ sempatlah aku merasa makan free+mewah... masa memula start keja, dah confirm....secretary weeks dan masa nak blahhh dari opis tu... huhuhuhu sayang jugak nak tinggal tapi bila kenangkan dah macam rupeeeeeee kuli batak masa aku keja sana..... tak sanggup beb!!! 

4 comments:

ciksukaberangan said...

hehehhe.. thanks ingatkan ganti pose tu.insyaAllah, dalam usaha ^^

pinky said...

ganti jangan tak ganti....hehhehehe

Falsya said...

aah laaa...pose x ganti lg nieh..uwaaaa..

lg best kalau ade boss yg boleh belanja gie tgk anuar zain time secretary week..bestnyeee..

pinky said...

waaaaaaa mahal tu...hehehe... tak per suh mok mok belanja...:p