Monday, April 23, 2012

Nasi Ayam Dara....


perghhhhhhh..... giler teringin.... kalah orang preggy!!! hahahhhaa.... dulu masa kedai tu dekat jer idaklah teringin macam ni.... sekarang kalau nak makan siap kena bergaduh+merajuk bagai.... hampeh tol....


alkisahnya..... kedai ni kat Subang 2.... area area opis lama aku.... dedulu kalau balik keja memang lalu gerai Nasi Ayam Dara ni.... selalu jugak beli sebab ayam dia besar giler zaman tu.... hehehhe zaman???


masa tu diaorang jual sebungkus RM4.50 jer.... murah giler rasa.... nasi pun memang banyak giler.... setiap kali beli ayam jer habis nasi tak penah nak abis :p.... hehehehe sekarang setelah bertahun tahun  hehehhe baru beberapa bulan dah naik jadi RM5.50.... banyak naunya naiknya.....


tapi sebab dah kempunan berminggu minggu rega memang tolak tepi..... janji dapat penuhkan hajat dulu....hehehehhee.... tapi serius sekarang lauknya kecikkkkkkkkk nasinya pun sikit.... so bila makan memang tak membazir.... licin!!!



cer tengok.... sikitkan nasi.... ayam pun kocik jerrrrrrrrrrrrrr

4 comments:

Falsya said...

nasib baik dh kenyang..kalau x mmg boleh bwk gaduh nie..hahaaha..

pinky said...

hahhaa...nasib baik...:p

zOeY zAu YaH said...

teringin pulak tgk tu hihi..

pinky said...

jomlah....akak belanja...:p