Tuesday, April 10, 2012

bikin panas jerrrrrrrr

menyampah pulak aku baca posting entry artis ni.... hahhahhaa kome ada baca pasal pertikaian dia pasal kemenangan Aaron Aziz????


aduyai.... tolonglah oiiiiiii..... cakap tu pakai logik akal lah sikit.... kalau artis luar semua tak boleh menang apa apa award kat Malaysia ni.... macam mana pulak artis artis Malaysia yang menang macam macam award kat luar tu???? karang aku list award Dato' Siti ko terbeliak biji mata pulak.... ada tak negara luar angin macam ko???


jeles tak bertempat!!! cuba ko yang dapat peluang macam dia....mmmmm sudah sudahlah.... lagipun ni undian peminat terima jelah dia lebih popular.... bukannya tak de anugerah yang kononnya untuk memartabatkan industri seni Malaysia.... banyak anugerah yang memang khusus untuk artis Malaysia jer.... macam Festival Filem Malaysia, Anugerah Juara Lagu, Anugerah Seni Angkasa, Anugerah Industri Muzik....haipppppppppp banyaklah lagi....


kalau nak meroyan sangat pasal retis retis luar tak leh nak masuk mesia ni.... hahhhhhhhh p panggil balik Yuna kat US tu.... artis mesia tak boleh kuar mesia....kena tunjuk bakat kat mesia jer!!! baru adil.....

5 comments:

Anonymous said...

hahhaha....aku tahu sapa retis tu....

Falsya said...

hahhhh..sape artis yg berani compare2 ngan abg aaron nieh..marah nie..

pinky said...

retis tutttttttttttttt....kihkihkih....

zOeY zAu YaH said...

saya tahu siapa dia..hehe..btl gak kata awk kan..

pinky said...

hehehhe...diam diam sudahhhhhhhhh