Thursday, July 18, 2013

sembang kosong......

hari ni tak de citer makan makan bukak puasa.... gambar tak de stok dah.... lately ni asyik lupa nak snap gambar jer.... hehehehe... bercerita pung pang pung gambar yilekkkkkkk tak syok jugak kan????


jadi mari lah kita sembang kosong.... hari ni masuk keja dekat pukul 11.00.... sebabnya... kereta bateri kong.... tak boleh startttt.... nak tunggu bantuan sangatlah lama... so mehlah kiter naik ke tingkat 12 cari rumah lepas tu tidooo... hahhahhaha.... okayh tak tido pun... masuk rumah lepas semua pergi kerja.... terus iron baju baju untuk pakai minggu depan.... puasa puasa ni mood rajin macam tu bukan selalu datang... sekali datang mohlah kiter mengironkan baju banyak banyak....


selesai iron kemas kemas umah sikit basuh apa yang patut.... sambil sambil tu tercarik carik senduk nasi yang tetiba dari 3 tinggal 2.... pelik bin ajiab betul.... tanya  bebudak tu semua cakap tak tahu... hampehhhhhhhhhh betulllllll.... aku agak senduk tu dah arwahhhhhhhhh.... sebab 2 3 hari lepas budak baru tu panaskan nasi sampai rentung periuk.... tetiba tengah tido pagi sebelum mandi g kerja tu terbau bau nasi hangit.... ingatkan rumah sebelah rupanya rumah sendiri.... hampehhhhhhh lagi sekali..... agaknya dengan senduk senduk sekali dah rentung dengan nasi seperiuk tu.... haipppppppppplahhhhhhhhhhhhhh dahlah tak nak ngaku....


okayh cari sampai tak jumpa jugak.... fedup weiiiiiiiiii.... tapi yang peliknya jugak tudung periuk pun hilang sekali... aku bajet senduk tu kat atas tudung periuk... nak hapuskan bukti dengan tudung tudung periuk dia buang sekali... stresssssssssss makkkkkkkk....


sebelum bantuan tiba gak sempat gak snap gambar langsir.... tapi snap gambar the making.... dah siap saja tak nak amik gambar... sebab kalau dah gantung baru cantikkkkkkkkkkk sekarang layan dulu gambar the making.... nanti raya kita expose okayhhhhhhhhhhhhh.....

 ni masa proses duk buat tangkai.... nanti nak jahit sekali dengan main dishhhhhhhh amik ko main dish okayhhhhhhhh



 tu badan langsir yang dah siap..... tunggu nak jahit tangkai tangkainya jer auwwwwwwwwwwwwww.....


 hehehehe..... semak kan????? dulikkkkkkkkkk sampai tertangguh tangguh novel tu.... malam ni start baca balik..... confirm!!!!!

4 comments:

nea lopah said...

Eh, cantik nye kaler langsir tu. Pasal senduk tu kat umah akak pun gitew, hilang tanpa berita. hehe

Falsya said...

mcm mana boleh smp rentung..nie mesti kes panaskan pastu tinggal..sabau je le..hehhee..

rajinnye lahai menjahit langsir..;)))

Myra Jay said...

Ni mesti kes terlupa tu yg terhangit..hehee

Rajin jahit langsir.. ambik upah x?

intanfirdaus247 said...

hahah..kelaka la citer dak umah pinky tu..nak ilangkan bukti la tu kot..dia takut pinky marah..haha..lawa waner langsir tu tau