Wednesday, May 11, 2011

20 sen!!!!

Perghhhhhhh naik lagi.... jujurnya aku tak de rasa apa apa pun....tapi bagi setengah orang mesti angin barat daya....hu3... nak buat macam mana kalau barang jer naik gaji tak pula naik naik.... hishhhhh poning gak pala.... nanti teh o panas mesti dah naik dari 90sen jadi 1.10sen....hishhh macam na ni???

Aik... tadi cakap tak terkesan pun...huhuhu.... logiknya tak delah kesan mana pun kat aku sebab kat umah aku jarang minum air yang manis manis ni....kalau rasa nak minum pun selalu beli yang 3 in 1 tu....senang koyak plastic masuk air kacau tunggu sejuk jap then minum....hohoho.... tapi yang masalahnya kalau dulu beli 8.90 karang mesti naik jadi 9.90... hish masalah jugak tu.....

Kena tarik balik statement atas tu.... aduyai pandai betul ya nak cut cost gula berjuta juta duit tuk buat projek pembangunan pastu yang kena tanggungnya kuli macam kita ni....
Karang nanti apa lagi nak naik... kalau gula naik rega garam tak nak naik ke??? Kesian betul aku rasa garam dah dianaktirikan....naiklah rega garam sekali baru adil... kes bawang ari tu yang kecoh kecoh tak pasal pasal nasi lemak kat gerai opis aku naik rega...hisshhhhhhhh apa lagi yang tengah q pula tuh........

No comments: