Monday, May 30, 2011

SYOK JUGAK....

sebenarnya entry ni sepatutnya aku tulis 2minggu lepas lagi....tapi disebabkan tahap kerajinan maksima aku menyebabkan hari ni baru boleh share....peace...

watever k...semenjak 2menjak ni....sejak aku duk tengok blog mereka mereka yang dah kawin, baru lepas kawin....dekat2 nak kawin...macam macamlah lagi...baru perasan aku belum publish lagi entry ni...huhuhu..

ni entry pasal orang nak kawin bukan aku yang nak kawin hokeyyyyyyy

dari 2minggu lepas aku duk giat mengekor orang yang duk kalut buat persiapan kawin....pegi cari kain nak baju akad nikahlah...hehehehe baik sewa jer jimat duit...lagipun kalau buat sendiri nanti lepas kawin nak pakai lagi ker???? tapi ayat tu tergantung kat anak tekak jer....takut kena sound kalau publish...hu3....duit ko lantaklah kannnnn

lepas tu cari pula barang hantaran....hahhhhhhhhhhh ni yang best dapat gak sembur perfume bagai ni....saja buat test....tettttttttttttt nak beli tak mampu....setakat beli yang botol comelll comelll tu bolehlah...lalalalala

siap sekodeng barang hantaran p pula cari kad kawin....wehhhhhhhh lenguh gak kaki...sib baik aku pakai selipar jepun roxy jer...kalau pakai heel aku yang terkehel....hishhhhhhhhhhh

serius cakap kad kawin pun advance giler...macam macam pattern....tinggal sedia duit jer nanti....apa idaknya satu kad paling murah 0.70sen ke atas....huhuhuhu...kad wangi wangi kaler pink yang dulu2 tuh orang tak pakai dah dik oiiiiiiiiiiii

apa lagi???? jom kawin...........

No comments: