Monday, May 16, 2011

tengah serabut....

selamat pagi semua....dah brekfes??? aku belum lagi....tadi ada tapau bihun...tapi aku tak de seleralah pulak nak makan... hishhh pala serabut, ati tak tenang plus sakit ati jugak.

banyak yang aku baca kat blog blog jangan jadikan blog sebagai tempat luahkan rasa marah, tak puas ati, kecik ati atau apa apa yang seangkatan dengannya sebab tak elok....kita akan lupa diri jadi benda yang tak sepatutnya share terbagitahu semua... bukan ke itu caranya membuka aib sendiri ker???

jadi walaupun aku tengah tension giler dengan masalah dunia yang aku cari sendiri ni....aku akan cuba mengelaknya dari bercerita dekat sini titik

percayalah semua orang kat muka bumi ni ada masalahnya masing masing....terpulanglah kat diri sendiri nak setelkannya macam mana. pendekatan apa yang korang nak amik itu terpulang pada korang sendiri....tapi pada aku...biarlah masa yang menentukannya sebab sekarang aku dah pokai....kalau aku tengah kaya boleh aku buat statement biar duit yang menyelesaikan semua masalah aku...terapi terbaek tuh.

hidup kalau tak diberi Tuhan masalah tak advance pula....tak meriah!!! kalau diberi dugaan baru otak boleh bekerja, saraf saraf pun akan jadi aktif...mata turut juga jadi agen pembersih terbaekk T_______T... kan bagus tak yah beli eyemore...

aduh tengah syok syok tulis.... perut berbunyi pula... lapar siot...semalam makan bihun pagi ni pun aku terbeli bihun jugak...haiya....apa kes ni???

No comments: