Wednesday, May 11, 2011

Panas......

Ni bukan entry pasal ati aku yang panas... tapi ni nak citer pasal suhu panas yang melanda KL sekarang ni.... dengar dengar sebab Ribut Tropika Aere yang dikesan di utara Filipina yang meniup angin dari arah Barat Daya ke negara ini.

Memang panas sesangat....udahlah masa balik kampung ari tuh aku beli comforter baru nga member aku yang rajin duk p ulang alik negara jiran....murah katanya kat sana...iyalah bayangkan comforter tu reganya 15henggit jer tau.... tak pasal pasal aku terbeli bila dia tunjuk kat aku....hisshhh otak berniaga betul dia tuh....

Nasib baik pula my bf belikan aku beg sandang baru ganti nga beg aku yang dia kebas...muat muatlah comforter tu....kalau tak haru gak nak mengangkut nga plastic beg yang sedia ada...nanti orang tahulah aku beli barang Siam...huhuhuhu....

Tapi yang aku nak citernya....sampai sampai KL suhu kat KL ni terus cecah panas tak henggat.... sudahnya sampai sekarang aku tak gunanya lagi....tido macam tu jer.... kipas pun kena buka no 3 terus...kasi sejuk sikit padahal tak pernah pernah aku guna sampai no 3 tuh....mengigil kalau guna tapi sekarang rasa no 3 macam no 1 jer....hishhhhhhhh

No comments: