Friday, May 6, 2011

ari ni aku nak buat giler...

kalau perasan dah lama rasanya aku tak aktif buat entry ni...bukan apa start keja lepas cuti 1 mei ri tuh....mak aii masuk masuk opis keja menimbung...dah macam kain baju aku yang tak basuh kat umah!!! tension mak... terpaksalah buat slow slow sampai nak jengah blog pun mak xdan...

bapak punya busy kalau cam tu kan.... sebenarnya tak delah pangkat bapak....mak jer...keja menimbung pun sebab aku tangguh keja...wakakaka abis excited nak balik kampung... semua keja tak urgent ari tu aku letak tepi...

tapi bila datang balik mak aiiiiii.... semua jadi penting...tak tahu nak mula dari mana dulu... nak mula dengan tangan kanan dulu rasa macam tangan kiri yang penting sangat....adussssss penat mak...

sekarang baru rasa ok jer.... tu pasal aku nak tulis entry banyak banyak... tak kesahlah ada orang jengok ke tak janji aku PUASHATI

No comments: