Monday, May 16, 2011

soto ayam dan bergedil...

masuk kali ni dah dua kali aku makan masakan jawa ni....jawa ek??? ontahlah tapi house mate aku tuh orang jawa....tapi jawa yang tak berapa nak jawa....senang citer dah murtadlah...huhuhu...suka ati perut pedal jer cakap cam tu...karang kalau dia terjumpa blog mulus aku ni...haru jer nanti...

tapi soto ayam tu sedap weiiiiiii terangkat abis....hingus melelehlah kalau makan tau.... pedas + sedap.... bertambah tambah makan tau....kalau cuba cuba nak diet janganlah melantak banyak banyak!!! selama ni aku tak penah makan pun soto moto ni... sebab selalu kalau yang duk jual kat pasar pasar malam selalunya indon indon jer yang berniaga.....pastu aku selalu set mind aku tu makanan indon....hishhhhh tak 1malaysia sungguh aku ni....psss indon masuk dalam 1malaysia ker???? apa daaaaaaaaa

sejak 2 menjak aku duk nga budak selangor yang bermastautin kat pahang nih....memang selalulah makan makanan jawa yang boleh dikategorikan pelik pelik pada aku lah.... tapi sedap... selali kalau kita beli soto tak denya bergedil bagai ni... tapi buatan kawan aku ni memang terbaiklah pakej bergedil....sedap wei... tak percaya datanglah umah aku nani...X_______X....


hah......nilah rupanya....yang bulat macam cekodok pisang tulah namanya bergedil....tq cik google..

No comments: