Monday, May 30, 2011

aku dan lrt, komuter, putra, monorail dan tah pepe lagi...

sekarang aku nak citer pasal title kat atas tuh.... kalau korang nak tahu sebenarnya aku tak tau mana lrt, komuter dan semua semua tuh....kalau dikira dengan sepuloh jari pun masih tinggal baki lagi berapa kerap aku naik pengangkutan awam tuh....serius bukan nak berlagak bagai pun...memang aku jarang naik....in case sekarang jer macam kerap skit sebab ada gang...

kekadang bila aku naik pastu nak kena tukar tukar train pulak kat KL Sentral...punyalah aku cuak giler.... rasa macam mati kutu....hishhh nampak bebenornya aku tak tau jalan kat KL ni....tapi memang pun tettttttttttt

penah dulu masa nak g date nga gf aku yang duk kat Putrajaya dia pun cuak sekali bila aku nak kena naik train masa nak g jumpa dia...al-maklumlah karang kuar paper metro mak bapak aku mesti cari dia dulu kannnnnnnnnn

kadang kadang rasa bodo+bangang=malu jer....siap kena tanya mak guard, tanya bebudak yang duk tunggu train sekali....nak tunggu blah blah mana pun aku tak tahu....sebab tu bila dah sampai umah aku mesti gelak malu sesorang.....hishhhhhhhhhh

pada sapa yang jakun macam aku ni....mehhhh kita belajar mengenal pengangkutan awam ni....





Tq lah cik google bagi aku kenal semua ni....macehhhhhhhh

No comments: