Wednesday, May 4, 2011

aku pengemar tegar...

salam semua.... mulakan hari ni dengan ati yang lapang walaupun muka ketat giler bila kenangkan orang yang bergurau tak kena tempat k...
cisss... rasa nak gak citer...huhuhu cer citer cer citer.... hokey...semalam dalam kereta boleh dia buat aku bengang giler!!! tapi aku biasalah kalau dengan kawan kawan tahap kesabaran memang tinggi. Pastu tak cukup sekali sakitkan ati aku yang kudus ni... dia tambah lagi kat umah... memang kurang asam boi betul.... tak pe esok esok tau lah macam mana bila dah kena kat batang hidung sendiri....

tak moh citer pasal dia lagi.... sekarang aku nak citer pasal burday present dari PADINI... huhuhu... korang ada???? wakakaka tiba tiba riak tak hengattt... subahanallah.... tak baik!!!

masa balik kampung ari tu, sepupu aku ada bagi semua surat surat aku termasuklah surat hutang piutang...hahaha... dalam banyak banyak tu ada lah 2 surat dari padini.... muka dah cuak gak sebab aku tak tengok label padini, ati dah dag dig dug lagu Haiza....cuak beb, sapa lagi yang mintak hutang nga aku ni..... setahu aku, aku cuma hutang nga PTPTN dan RHB jer...

Tapi bila buka senyum dah sampai ke telinga....... wah tak sia sia aku jadi members hokey....... dapat rebate u.....

Lepas tu dalam senyum tak hengat tu.... tok aku cakap ada lagi kad untuk aku tapi tak tau letak mana.... so sepupu aku yang baik ati tu pun cari lah sampai jumpa.... bila jumpa buat aku senggih lagi sampai telinga....huhuhu dapatlah burday present tu....tapi, sadisnya kad tu dah teruk sangat keadaannya....penuh minyak, kotor, berbau.... haishhhhhhh nak pegang pun tak lalu..... tapi bila kenangkan diskaun yang dapat tak sanggup nak buang kad tu....huhuhhuu...

so sekarang misi nak perabih duit kat PADINI dengan jayanya.... kalau boleh nak g OU petang ni...peace.......

No comments: