Wednesday, May 25, 2011

pokai time...

aduyai......gaji lambat bebenornya lagi....tapi duit dah tinggal 15inggit jer sekarang... bulan yang teruk dahlah bulan ni besday aku...apa aku nak beli tuk diri sediri as a reward???? tell me tell me....

eh... 15inggit tu balance lepas aku tolak sewa umah nga duit kutu....duit keta, asb, mak aku tunggu gaji masuk nanti...memang selalu pun macam tu aku buat...

tapi, lepas tolak semua tu pun aku still ada balance lagi...bukan sikit banyak...cukuplah untuk aku beli barang barang merapu yang aku nak sebagai reward tuk aku yang gigih bekerja ni...hishhh rewardlah sangat...asyik asyik terbeli barang yang tak nak guna jer... bila beli balik umah rasa menyesal jer...kalau tak beli pun balik umah duk rasa nyesal gak sebab tak beli...poning pala...

sekarang ni nak makan pun kena pikir 53kali....tapi selama mananya aku boleh tahan dengan 15inggit tu??? gaji 7hb baru aku dapat sekarang pulak baru 25.5.11....tell me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 comments:

YanaMIB said...

kita dpt gaji minggu ni..27/28..yeayy! ^_^

pinky said...

bestnyer...........tak aci tak aci....