Tuesday, August 7, 2012

apa yang ada...

hahahhaha.... tetiba jumpa gambar ni...=P




masa ni rasanya nak tukar handbag....so nak transfer barang barang dalam handbag mango.... hehehe nampak tak telefon kecik tu???? orang dah tak pakai kan??? tu telepon my brother... dia paw RM150 dia bagi handpon tu.... nasiblah adik kan....yang polkadot tu coin purse... dapat masa g kenduri mana ntah....huhuhuhu.... minyak angin pun adooooooooooooo ko adooooooooooo???

10 comments:

IntaNBerliaN said...

hihii abg pow bg hp ek... :-)

Myra Jay said...

Hehee, itula beg pompuan kan, macam2 ada ;)

kakcik said...

Kalau dalam beg kakcik, lagi 'macam-macam ada'... :)

Nory Zoulkefle said...

tudia...mcm2 ada...hehe

nur anis said...

hitam hitam...huhu

pinky said...

@nur anis

hehehe....anis pun perasan ya....kihkihkihkih...

Falsya said...

minyak angin tuh rare..haahhaa..i mals nak tukar2 handbag..bil tukar handbag je mesti ade bende yg tertinggal..hehehe..

QA's ~ mamapapa said...

uhuhu!!!minyak angin selalunya akan ada dlm handbag sy time2 mabok peknen,kehkehkeh!!

ieda said...

macam2 ada bila tukar handbag kan ;) kadang tuu baru ssedar ekeke ;))

Dkna Abza said...

kenapa orang perempuan banyak beg?? heheee