Friday, August 10, 2012

Duit Raya....

huhuhuhu....korang dah tukar duit raya???? me tak tukar lagi.... tad baru kejap called bank tanya...boleh tukar lagi ke tak duit raya.... mulanya ingat tak nak tukar sebab pikir tak nak bagi duit raya.... tapi tak bolehlah... kena jugak standby sikit....=P


so petang karang ingat nak lari p bank jap....eh eh.... larat ke nak lari??? okayhlah nak menapak jap g bank.... tak sampai ati lah pulak kalau tak bagi duit raya tahun ni... sebab setiap tahun bagi... takpelah ada sikit bagi sikit ada banyak bagi banyak...ya dop????


budget tahun ni sikit jer.... sebab komitmen dah makin banyak.... tapi gaji tak naik2 gak.... bonus pun tak de... kat sini bonus bagi masa raya cina.... so bila raya kiter ramai yang pokai... tapi bila raya deme kiter lak yang tumpang kayoooooooooooooo.....huhuhu.....

15 comments:

Hasrina said...

samala saya pun bonus raya cina. mujur boleh ambik gaji before raya. dan saya tak tukar duit sebab anak buah 3 orang je sebab family tak berkumpul tahun ni.

budak2 sekarang paling kurang kena bagi rm5.

pinky said...

@Hasrina

hehehe.... samalah kita... tapi best gak blh joint sopink skali ms CNY kan???

kakcik said...

Kakcik dah tukar. Tak banyak pun sebab rasanya nak buit duit belanja sekolah anak2 je nanti. :)

IntaNBerliaN said...

dah tukar dah.. tp xdalah byk sgt... :-)

Nory Zoulkefle said...

nory bonus 3 kali setahun, tp yg x bestnyer tak kene time raya la plak...huhuhu...sedih2..

Zila Zainal said...

kita pun tak tukar duit lagi.. sempat ke idak ntah neh

FiZ said...

tukar jangan tak tukar.hehe...tahun ni kiter takde bdget utk bg duit raya.huhu

ieda said...

samelah dikk
budget tahun nie memang ala kadar .. x tahu kenapa
org gomen dpt bonus kami2 nie x tahu ada ke tidak hjuhuhuh

nur anis said...

saya pun takde bonus...sedihhh..huhu

sisR said...

hai...biasala kalo dah keje..kene la bagi duit raya..setaun sekali nak bagi kan berilah ikut kemampuan..kang abih raya tak makan lakk...hehe

~~zana@pb~~ said...

Bagi ikut kemampuan je dik, mudah2an rezeki bertambah lepas ni....

~~zana@pb~~ said...

Bagi ikut kemampuan je dik, mudah2an rezeki bertambah lepas ni....

MulutPayau said...

akak baru jer tukar duit raya....

Dkna Abza said...

dkna kene tambah lagi duit raya. sepupu sepapat makin ramai so duit pon makin banyak kene tukar huhuu

~AiMi SyAhiRAh~ said...

Salam Aidilfitri! Buat para blogger di luar sana!! Jom join contest ini! 3 pemenang bertuah akan mendapat duit raya EDISI TERHAD sampul wajah saya!!;) Klik http://www.aimisyahirah.com/2012/08/contest-nak-duit-raya-cik-misya.html untuk maklumat lanjut.