Wednesday, August 1, 2012

letih...

korang ada baca tak pasal hal hal politik??? politik kat mesia ni sumpah.... mak letih derrrrrrrrr..... tapi wat to do... lepas satu satu kes kuar...


tak tau sapa betul sapa salah.... so kita cakap pasal general lah.... tak nak nampak pro mana mana.... tapi tolonglah tunjukkan benda yang sebetulnya....


bila nak PRU13 ni???? tahun ni mak nak ngundi.... huhuhuhu undi biarlah rahsia.... macam kata Dato' Siti masa tengah kapel nga atuk K.....


peace no war!!!

7 comments:

IntaNBerliaN said...

akak x ambik tahu pun.. mls...

ieda said...

aah huhuhu letih ngan macam2 hal .. x amik tahu pun kena jugak sbb dah terpampang di TB huhuh

kakcik said...

Memang letih!:(

nur anis said...

tak sabar nak ngundi ni..first time nih..:)

Falsya said...

sama la..memule malas nak amek tau apsal politik2 nie..tp kalau dh duk dgr je kadang terambik peduli plak..pastu sendri sakit hati..ntah pape ntah politik2 kat malaysia nie..bkn kotor dr bersih..

KhaiRin : anies said...

sm la teih sbb x nmpk bila nk sudah nyerr

Hasrina said...

ikut gak.....nak tak nak