Friday, December 14, 2012

10 perkara...

salam Jumaat semua... dah masuk bulan 12... pejam celik masuk tahun baru pulak.... so mai kita senaraikan 10 perkara yang berlaku dan tak berlaku sepanjang tahun ni.... 10 perkara jer??? ya lah 10 dulu... aku kan pemalas....


1) impian nak kawin tahun ni.... tak dapat....tak de orang masuk meminangpun....=( ohhhhhhhh marry me plzzzzz
2) impikan nak pakai Beautiful Premium.... tak dapat dapat lagi.... satu dah dapat... tapi aku pulak tak boleh buat keputusan!!!
3) nak g jalan jalan kat The Mines.... tak dapat jugak!!!
4) nak beli tab... rasa macam tak berbaloi... buat apa nak tab??? aku ada PC opis...kihkihkih, laptop, BB ... so nak buat apa tab???
5) teringin nak bawak keta manual.... tak de sape sudi nak ajar.... =(
6) teringin nak makan prosperity burger mcD ayam... dari tahun lepas tak dapat makan....=(
7) terasa nak tinggalkan terus KL ni... nak balik kampung.... dah lama rasanya merantau.....
8) terasa nak duduk dalam bilik sorang sorang.... mustahil sangat sebab adik aku share bilik dengan aku sekarang....=(
9) teringin nak ke Sabah...
10) teringin nak balik pada masa masa dulu....doremon pinjam pintu ajaib!!!

6 comments:

intanfirdaus247 said...

1)1ak kawin tahun ni.... tak dapat....tak de orang masuk meminangpun....=( ohhhhhhhh marry me plzzzzz = pinky kena g ngurat yg berkenan..haha
2) impikan nak pakai Beautiful Premium.... tak dapat dapat lagi.... satu dah dapat... tapi aku pulak tak boleh buat keputusan!!!- yg ni akak ada lama dah..dulu pakai..skrg x pakai dah..ketat nyer rasa..haha
3) nak g jalan jalan kat The Mines.... tak dapat jugak!!!- the mines selalu juga g sebab dekat dgn umah gak
4) nak beli tab... rasa macam tak berbaloi... buat apa nak tab??? aku ada PC opis...kihkihkih, laptop, BB ... so nak buat apa tab???- oh Samsung galaxy tab…akak suker2!
5) teringin nak bawak keta manual.... tak de sape sudi nak ajar.... =(= akak da lama x bawa manual..kat kl betterpakai auto..jem senang
6) teringin nak makan prosperity burger mcD ayam... dari tahun lepas tak dapat makan....=(= da lama x makan mcd…boikot..hehe
7) terasa nak tinggalkan terus KL ni... nak balik kampung.... dah lama rasanya merantau.....= kampung itu indah..tenang
8) terasa nak duduk dalam bilik sorang sorang.... mustahil sangat sebab adik aku share bilik dengan aku sekarang....=(= suh dia kuar depan ruang tamu jap..kui kui
9) teringin nak ke Sabah...= book tiket dan fly
10) teringin nak balik pada masa masa dulu....doremon pinjam pintu ajaib!!!= itu mustahil ..hehehe

Mimie said...

byk jugak yg tak dapt ye....

Myra Jay said...

Banyaknya impian dan teringin..

Moga no 1 tu berjaya ye ;)

Nak belajar keta manual meh MJ tolong ajarkan :D

Hasrina said...

last time i go to sabah tiket plane rm270 p balik...book earlier with air asia...dah habes xsampai 500 pun including ke anak gunung kinabalu <3

nur anis said...

takpe kak, mana tahu tahun depan dapat apa yang akak teringin semua tu..:)

Falsya said...

its okayh its alright..2013 is coming..inshaALLAH boleh achieve mana yg x achieve..hehehe