Tuesday, December 4, 2012

aku dan kenangan...

dari minggu lepas aku asyik duk flashback kenangan lama.... rindu giler!!! rindu sesangat sampai rasa nak pinjam mesin masa doremon...=P


ni semua sebab entry ni.... sebab bulan November dah blah... so teringat ingat kat dia sangat sangat....=(.... jika mampu kukembali mengulangi masa, pastiku kutunaikan....permintaan terakhir.....


sebab ego.... aku kehilangan dia selama lamanya.... dia yang selalu ada masa aku sedih, gembira, marah.... sekarang mana nak cari.... kalau jumpapun tak kan sama dengan dia...ooooooooohh aku tak boleh nak taip lagi... walaupun dah 2tahun lebih dia pergi.... aku masih tak mampu nak ceritakan apa apa tentang dia....


al-fatihah..... NAIM Nov 2010.....semoga awak tenang di sana.....=(

8 comments:

intanfirdaus247 said...

Al Fatihah..Kdang2 kenangan tu yg buat kita lebih matang dan lebih kuat kan..sabar ye

diana said...

Allah lebih sayangkan dia..
al-fatihah

ieda said...

aduhh akak lak yg sebak bila baca nie
sedekahkan alfatihah buat dia
agar dia tenang disana dik
itu sahaja hadiah yg dpt bantu dia disana .. alfatihah ..

Myra Jay said...

Walau pahit kenangan itu tapi ia akan terus mengingatkan kita.
Moga roh arwah tenang disana

MystoryPic said...

sabar ye... pesan Ustaz Don, kalau rindukan seseorang, letakkan tangan di dada dan bacakan alfatihah dan berzikir minta allah sampaikan rindu kita pada dia..

nur anis said...

sabar ye kak..al fatihah..

❤~Emma Abduh~❤ said...

huhu,,sabar k sis...doakan smoga dy aman d sana...kita y hdup ini perlu teruskan hdup sbb ramai y masi menyayangi diri kita... :)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

sabar yer..Allah S.W.T lebih sayangkan dia....

Al-Fatihah