Wednesday, June 1, 2011

31st May...

kalau aku citer sejarah mesti ada yang cakap aku ni bangang...hahaha.... tapi aku nak gak citer...30tahun yang dulu mak aku bertarung nyawa untuk lahirkan aku...kat umah pulak tu...bukan macam sekarang semuanya kat spital, kemudahan bagai jangan cakaplah....macam macam ada macam iklan astro tu....sebab tu aku rasa orang dulu dulu lebih hebakkkk dari sekarang sebab sekarang bergantung penuh dengan kemudahan yang ada...tapi yolah...ikut perkembangkannnn dah ada kena lah ikut....dulu tak de apa ala kadarlah jawabnya....

okey balik pada title...masa aku kecik kecik...kat sekolah cikgu dah ajar setiap bulan ada 30 nga 31 kecuali bulan 2 kannn...tapi tah apa punya banganglah aku boleh cakap macam ni....eh eh...tahun ni burday orang tak delah....31 tahun ni tak de dalam calendar...hishhhhhhh confident aku cakap cam tu masa tu....dahlah depan ramai orang....

malu gak tapi kalau korang nak tahu....my family side semua ingat aku nyer burday sebab citer lawak kat atas tu lah....udahlah diaorang bantainya gelak masa aku cakap tu...pastu citer tak berapa nak best tu dibawanya sampai sekarang padahal dah berbelas belas tahun dah kejadiannya....

tapi, ok what...starting situ semuanya ingat aku nyer burday...bagus gak kan...jadi setiap tahun malam 31 tu....aku mesti dapat mesej ala ala eh eh...tahun ni 31 ada dalam calender x???? hehehehe hampeh tapi aku suka dari situ tahun berganti tahun tarikh tu semua orang ingat.....

so sweet kannnnnnnnnnnn...peace...

No comments: