Monday, June 6, 2011

IKEA

Best giler rasanya dapat cuti ari Sabtu tau.....kesian aku....elok elok tak pernah kerja ari Sabtu saja cari penyakit....dulu ingat okeylah keja ari Sabtu....lagipun ari Sabtu aku tak de g memanapun....tapi bila pindah sini....pax betul jadual aku.....tak de masa langsung nak tido ke apa ker.....hishhhhhhh nyesal sungguh...

Ok.. ari Sabtu lepas Zohor aku n the gang g IKEA. Beli barang deco tuk abang my housemate wedding. Dia nak deco sendiri bilik abang dia for wedding gift.... hehehe tak de maknanya kalau aku....beli barang tak hapa hapa kat IKEA tu dah cecah seratus beb.... Balik umah rupanya mentol lampu tido yang dia beli tak de....sakit ati betul kawan tu....huhuhu.....


Masa g IKEA tu of cos lah aku tengah sengkek....jamu mata jerlah....tapi dalam dalam sengkek tu terberkenan pula dengan beberapa barang. Ikut ati macam nak beli gak bila dapat gaji nanti. Tapi barang tu tak de lah penting sangat....orang cakap ada pun tak pe tak de pun tak per... tapi lebih pada keinginan nak yang melampau lampau....sebab cute dan murah....rasa macam berbaloi jer beli.....iyalah tempat baju kotor 8.90 jer....kalau beli yang macam bakul lubang lubang tu dah lah rega sampai 5inggit....tak stabil pulak tu....terhuyung hayang jer bila banyak baju kotor....cissssssssssss
Tapi okey jer boleh guna....alasan jer lebih sebab aku berminat sangat nak beli...wakakakakaka....

Lepas tu berkenan pulak dekat jam dinding...tapi aiseymen...caler putih beb....lupa nak bagitahu tadi bakul kain pun kaler putih gak....adussssssss tu lah pasal aku tahan dulu dari membelinya ari tu....cuba kalau warna pink ker merah ker....mak beli nokkkk....

Jalan jalan lagi....lepas tu jumpa lagi barang baik punyai.....jumpa frame gambar yang jual set. Ada 3 set dalam satu packinging....aduyai....mak berkenan jugak....tapi rasa macam sayang pulak nak tebuk tebuk dinding bagai ni....almaklumlah cat dalam bilik tu macam baru lagi.....nak tunggu cat baru rasanya bila aku pindah dari umah tu baru owner tu cat balik.....hissssssshhhhhhhh

Yang pasal frame tu aku kena pikir banyak kali jugak....ahhhhhhh masa banyak lagi....sampai minggu depan....harap harap bila aku g beli nanti adalah bakul baju tu warna lain....jam tu aku tak kisah sangat warna putih....tapi bakul tu....rasanya kalau ada warna lain lagi bagusssssssss


No comments: