Wednesday, June 1, 2011

kfc...

memandangkan ATRIA dah nak kena bommmmm jadi aku ingat nak p melantaklah kfc sebelum dia tutup manalah tahu kfc nak turun rega ker???? hahahha ada ker?

tapi ni ada link nga burday aku gak....hahahha ahaks.... blog aku suka ati aku lah nak tulis berapa kali kannnnn

okeyyyyyyyyy....memandangkan burday aku...dalam dalam tak de duit pun kenalah bagi reward kat diri sendiri kannnn...dok gitu???....atas sebab musabab budget ciput aku ingat nak g makan kfc lunch hour jer....kecian aku kannnnnnnnnn....tapi kalau dah tertulisnya rezeki aku....tetap rezeki aku...yo dok??? tetiba je semalam my klik belanja kfc.....waduh waduh memang rejeki gitu....auwwwwwww


hahaha...nilah dia...sebab aku ni pompuan melayu terakhir....so kenalah tapau sebab i segan nak kuar nga opposite gender ni....peace........

No comments: