Wednesday, June 15, 2011

citer basi part II

entry bersambung hokey....apa ingat Nora Elena je bersambung sambung ni???? entry pun ada jugak hokeyyyyyyyy....

masa ari minggu tu jugak aku g One Utama....plan nya nak beli 1 barang jer....alih alih satu OU aku beli....wakakakaka macam lah banyak duit nak beli OU tak agak agak....huhuhu...

masa kat sana aku jumpalah 1 family ni....mak bapak dan 2 orang anak...okey memula aku jumpa bapak nga 2 orang anak jer....aku tengok bapak ni jalan dongak atas jer....nampak macam berlagak sikit...huhuhu...aku cross dia lepas tu otak aku antar isyarat....ehhhhhhhhhh ustaz Akil...so aku tengok lagi sekali....sah....

masa tu ustaz tu tengah jalan dengan anak anak dia kuar dari Padini kalau tak silap....dan menonong terus ke direction....aku tak tau dia cari info apa....mungkin nak cari surau kot sebab time tu dah magrib...

kat ati aku terdetik jugak....mana Waheeda??? tiba tiba tersembul si Waheeda dengan purdah yang nampak 2 biji mata jer....sebenarnya aku tak nampak pun mata dia....tinggi sangat dia punya kain yang tutup mulut tu....huhuhu....ustaz masa tu bertoncang....bini pakai purdah....

ntahlah belalang....

No comments: