Tuesday, June 14, 2011

ni citer basi.....

memang dah basi kalau nasi dah boleh humban dalam tong sampah IKEA ~~~ motif nak gtahu aku beli tong sampah IKEA...hahahhaha... walaupun sesat sesat aku nga Teha si housemate aku nak g Ikea...tapi jumpa gak...ahaks padahal dah berpuluh puluh kali aku g...maintain sesat jugak!!!!

okey back to the story....cehhhhhhh...masa jenjalan kat IKEA jumpalah mamat ni....dulu aku minat giler weiiii...maklumlah retis....aku lak bebudak hingusan jer time tu....memang agak fanatik lah jugak...hehehehe...mesti korang nak tau kan aku jumpa retis mana ni???? hahahahaha....intro key.... korang ingat tak kumpulan NICO??? tak ingat??? alah yang nyanyi lagu Inilah Nasibku....tak ingat gak alah yang nyanyi lagu Kau dan Aku, Kaulah Gadis Idaman Hatiku....cehhhh lantaklah kalau korang tak ingat...

ari ahad lepas aku jumpa nga salah sorang dari group members ni....huhuhuhu yang paling ensem dulu...AFFA...mak datok terkezut gak ari tuh....walaupun dah tua sikit still aku ingat jugak...hehehehe rambut dia dah tak lebat macam dulu lagik....sori to say...

masa tu dia nga family dia....wife dia tengah preggy tak sure anak ke berapa....dan masa jumpa tu aku tak tegur pun dia...sebab segan oiii...tak pasal pasal aku lak yang teruja kat situ...

mmmm kalau korang still tak ingat jugak ni aku tolong google group diaorang kat bawah ni....tengok jangan tak tengok....


kan betul aku cakap....rambut dia....mmmmmmmmmmmmmmmm

No comments: