Wednesday, June 1, 2011

malas yang amat....

tahap kemalasan melampau lampau...tak tau kenapa....menjelang ari penting aku, sampai date tu menjelmapun aku still gak malas....hihihi...ari penting??? burday aku lah...huhuhu...

banyak faktor yang mendorong tahap kemalasan yang melampau ni....sekarang aku nak list beberapa faktor key...

1. kerja banyak....alah poyoo jer selalu kerja banyak bole jer buat entry 4@5 kali sehari...

2. mood tak menentu....kadang okey kadang ke laut... sebab aku tak nak nampak bodo so aku jauhkan diri sikit dari blog....motif???? tak nak merapu ripan, tak nak satu dunia tahu aku tengah marah ker, tengah bengang giler ker....

3. kesempitan masa...eh eh...ada ke kesempitan??? bukan kesuntukan masa ker??? alah bedal jer...iyalah bila kerja berlambak masa pun jadi cepat berlalu...sedar sedar dah lunch sedar sedar dah time balik....hishhhhhhhh kalah menteri rasanya...

4. sibuk duk mikir masalah orang....abis dah orang lambak kat aku terpaksalah aku jv sekali...

5. duk giler layan citer KOREA...bila ada masa free jer melangut tengok citer korea....kekadang citer tu yang tengok aku...wakakakaka...

6. sebab terakhir aku malas sangat nak menulis....mmmmmmmmmmmmmmmm Salma menang MENTOR....mak tak suka Salma....mak suka Iqa...tapi yang adooooooooooooooo

7. lagi...malas nak list telepon opis asyik berdering jer nih....abis hilang concentric...hishhhhhhhhhhhhhhhhh

No comments: