Monday, June 6, 2011

handbag...

Aku pernah buat entry tak nak beli handbag lagi....aku pun dah dapat warning no more handbag before raya.... tapi.....aduyai sakit ati betul masa g Padini Store ari Sabtu lepas tu.....cis cis cis....

Aku bukan suka suki nyinggah OU tu....on the way balik dari IKEA tuk balik umah mesti lalu OU dulu dan alang alang dah lalu tu berhenti jerlah lagi pun aku nak tengok purse....my bf nak beli purse sempena burday aku...so aku sesajarlah usha dulu nanti dah ada yang berkenan senang boleh grab terus jer nanti....

Tapi skali ada yang ni daaaaaaaaa



comeyyyy kan....2 2 aku suka....tapi kalau tak dapat itam yang merah pun ok....tapi tak tau mgapa aku prefer merah kali ni....suka sangat....jangan aku nyesal lepas beli sudah....

dan dan tu aku sms my bf.....tak boleh....kata nak purse...beli purse lah....ahhhhhhh akan aku usahakan jugak pujuk sampai aku dapat hokeyyyyyyyyyyy

No comments: