Saturday, June 11, 2011

Ivonne...

ada aku kesah betul ke tak ejaan tu....yang aku kesah aku bengang nga pompuan ni....lebih spesifik aku tak suka nga watak Ivonne tu titik!!!!!!

tak tau pula aku ada tak orang sentuh atau tak... pasal watak Ivonne tu. Tapi kalau pasal Seth Tan nga Nora Elena dah beratus ratus (aku tipu....jangan amik serius hokey) entry aku baca....ramai betul yang nak jadi Seth Tan ni....termasuklah si Ujang ni....

semua jugak dah terpaut dengan Elena....nak jadi macam Elena, nak buat gigi arnab macam Elena...hishhhhhhhh tak de benda lain ke korang nak hah????

okey okey dah melalut.... straight to the point key......

aku nak sentuh pasal watak Ivonne tu....Ya Allah... tolonglah bilalah watak tu nak dimatikan...tak sanggup beb....bila dia bukak mulut jer aku rasa pening pening lalat nak muntah dah....nasib badan betul!!! udahlah TV aku canggih kemain....remote jangan cakaplah memang dah arwah....bila tekan nak slow kan suara tertukar chanel lain....buat sakit ati jer....udahlah beli kat kedai beskal nak kena p jual kat kedai moto balik rasanyer....

punyalah gedik sampai aku tak sanggup nak tengok....suara tu yang aku tak tahan...tolonglah behave yourself aku memang tak boleh terima...menyampah tahap cipan!!!! memang baguslah ko bawak watak tu...tahun depan kalau tak dapat award aku tak tau ler....

pssttttttt..... member aku cakap kat luar pun si Ivonne ni gediks kemain gak...ahaks...bila ingat balik kes dalam kisah Kaisarah yang dia seksi meksi joint Kotex punya function sungguh tak sesuai dengan bebudak student yang joint sekali....pas tu kisah nga Shahz Jazle tu pulak....mmmmmmmmmmmm wallahualammmm

No comments: