Monday, June 20, 2011

Nora & Seth.....

Penangan Nora Elana buat aku jatuh cinta pada Aaron Aziz....hahaha..... selama ni aku tak penah kesahpun kewujudan dia kat industri hiburan Malaysia ni.....tambah tambah dia dah kawin....lagilah aku kureng nak amik pot....tapi dummmmmmmmmmmm Nora Elana memang bagi impak besar....

Adunan citer yang paling menarik, paling best, paling ummphh setakat ni aku boleh cakap.... adaptasi yang betul betul menjadi.... rasa macam tengah baca novel dan apa yang dibayangkan kat kepala ada kat depan tv!!!!

Begitu hebat penangannya.....terima kasih sangat sangat kat TV3.....good job!!! Tak sangka dalam banyak banyak adaptasi citer nilah yang paling best... ramai yang mengharapkan penyambungannya....tapi aku???? Honestly aku tak nak sekual kedua....sebab aku tak nak konflik yang dirancang mencacatkan kebahagian Nora dan Seth....biarkan mereka bahagia melayari rumahtangga dengan kehadiran Qaseh....

Kalau ada jugak.... originality nya nanti dah tak de.... citer mesti dah melencong kelaut.... lagipun apa lagi yang nak dicreate kannnn????

nah....korang layan gambar hokey.....










No comments: