Wednesday, June 1, 2011

promiseeeee.....

ni last entry pasal burday aku....sumpah....wakakakaka...

semalam sebagai penutup 31st kan tapi idaklah aku tunggu sampai kol 12 tengahmalam tu....nahi nahi...

semalam kuar dengan buah ati konun nak celebrate aku punya burdaylah....sekali secret resipi ke mana dia ke mana....meroyan gaklah aku duk terconggok menunggu....dia cakap jalan jamm....hok aloh malaslah aku nak pikir tipu ke dok....

lagipun maxis kan bagi free call....jadi aku layan adik aku jerlah kat telefon....tapi hati mendidih gak...dari 9.45 sampai 10.33 pm baru nampak batang idung....hishhhhhhh cer cakap kedai kek mana lagi yang bukak????

bila aku cakap ada surprise kek dari housemate dia boleh pula cakap alhamdulillah boleh gak makan kek....masalahnya aku nak kek secret recipes... bukan kek yang kat kedai kedai biasa jer....hampessss tol....

fighting fighting kit pastu kami g uptown kat Kota Damansara...aku paw mouse sebab aku punya mouse yang free gift masa beli lappy dah tak function hampes tol.....aku pulak bukannya reti nak pakai sensor sensor nih.....hishhhhhhh...lepas tu beli casing my BB kaler merah....... mmm tu jerlah aku sempat paw sebab apa lagi yang ada kat uptown kan????

tapi dia still hutang hadiah nga aku....mesti tuntut tuh.....

lepas tu kami terus g Oldtown melantak kat situ....makan yang besa besa jer....tak caya??? moh tengok nih....

No comments: